تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم
سرخط خبرها

راه‌اندازی استودیو انتخابات ۱۱ اسفند در خراسان رضوی | رقابت ۵۷ نفر برای هر کرسی انتخابات مجلس در خراسان رضوی + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۱۹۹۹
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
راه‌اندازی استودیو انتخابات ۱۱ اسفند در خراسان رضوی | رقابت ۵۷ نفر برای هر کرسی انتخابات مجلس در خراسان رضوی + فیلم
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی از رقابت ۵۷ نفر برای هر کرسی انتخابات مجلس در خراسان رضوی و راه‌اندازی استودیو انتخابات در این استان خبر داد.

سید هادی طباطبایی در حاشیه آیین راه‌اندازی استودیو انتخابات خراسان رضوی، در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: طبق آخرین آمار شورای نگهبان از مجموعه هزار و ۷۴۴ نفر که ثبت‌نام کردند هزار و ۲۶ نفر تایید صلاحیت شدند که در ادوار مختلف برای حضور در صحنه رقابت انتخاباتی بی‌سابقه بوده است. تقریبا برای هرکرسی نمایندگی ۵۷ نفر نامزد و داوطلب داریم که ۱۱ اسفندماه باهم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم پیش‌بینی و آمادگی لازم برای مشارکت مردم از حیث امنیتی و فناوری وجود دارد. بخش عمده‌ای از انتخابات به جز اخذ رای الکترونیکی است.

معاون سیاسی استاندار  و رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از مردم شریف ایران برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: از مردم دعوت می‌کنم مردم با شور خود حماس‌های دیگر در ۱۱ اسفندماه بیافرینند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان بکوبند، همانطور که در ۲۲ بهمن نشان دادند که واقعا در صحنه‌های، مختلف انقلاب حاضر و آمادگی فداکاری برای نظام اسلامی را دارند.

طباطبائی در ادمه گفت: ۶ کرسی نمایندگی از خراسان رضوی در مجلس خبرگان داریم که انتخابات خبرگان رهبری به صورت استانی برگزار می‌شود و ما یک حوزه انتخابیه اصلی داریم. ۸ نفر تایید صلاحیت نهایی شدند البته ۱۰ نفر بودند که دو نفر درخواست جابجایی حوزه انتخابیه خود را داشتند که یک نفر به خراسان جنوبی و یک نفر به خراسان شمالی حوزه انتخابی خود را انتقال دادند ۸ نفر برای ۶ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.  

وی از برگزاری همزمان و منفک انتخابات مجلس و خبرگان به طور همزمان خبر داد و در خصوص مشارکت مردم عنوان کرد: پیش بینی ما از مشاکرت مردم، همانطور که وزیر کشور اعلام کردند مشارکت ۶۰ درصدی مردم خراسان رضوی است و این نیست مگر با حضور گسترده مردم.

به گزارش شهرآرانیوز، همچنین معاون سیاسی استاندار  و رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از حضور ما و شما است که به مردم روند صحیح برگزاری انتخابات را اطمینان دهیم، وظیفه سنگینی به دوش اصحاب رسانه است. در تمام ادوار شاید همین مراحل طی شده است، اما اطلاع رسانی ما ضعیف‌تر بوده است. راه‌اندازی استودیو انتخابات در ۱۵ روز پیش رو یک اتفاق مطلوب است. استودیو برای تمام نمایندگان سطح استان است و پاسخگوی خبرنگاران خواهند بود. برای اینکه دسترسی اهالی رسانه آسان‌تر باشد این اتفاق را رقم زدیم.

طباطبایی با بیان اینکه ۲۵ بهمن آخرین فرصت جابجایی حوزه انتخابیه بود، عنوان کرد: ۵۳ نفر از ادامه کار انصراف دادند. نمایندگان نامزد‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است بهترین دلیل ما برای صحت انتخابات این است که نمایندگان نامزد‌ها در سر صحنه انتخابات از ابتدا تا انتها حضور داشته باشند.

وی درخصوص تبلیغات داوطلبان گفت: تبلیغات از ۳ اسفند آغاز می‌شود که امکاناتی را برای نامزد‌ها در نظر گرفته است، نزدیک به یک ماهی می‌شود که هیات بررسی تبلیغات را برگزار کردیم، امکانات دولتی که عرفا می‌تواند مورد استفاده کاندیدا‌ها قرار بگیرد با قیمت مناسب و دسترسی عادلانه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

معاون سیاسی استاندار  و رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد: هزار و ۲۶ نفر تایید قطعی شدند، تنها کسانی که در مراحل قبلی تایید صلاحیت شوند و در مرحله آخر که شورای نگهبان است رد صلاحیت شدند که مجموع این افراد در استان ۱۸ نفر است، فرصت داشتند اعتراض خود را اعلام کنند و  اول اسفند ماه لیست  نهایی اعلام می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->